نه دکتر گفت ۳۷.۵به بالا تب به حساب میاد اما دوباره حواست باشه
من دخترم یه بار ۳۷ بود بدنش خیلی داغ نبود اما دست و پاهاش و دست میزدم دست خودم میسوخت به هر حال من استامینوفن دادم و دست و پاشو شستم چون معمولا خودش ۳۵ تا ۳۶ هست
نه گلی نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.