۳ پاسخ

نه دکتر گفت ۳۷.۵به بالا تب به حساب میاد اما دوباره حواست باشه

من دخترم یه بار ۳۷ بود بدنش خیلی داغ نبود اما دست و پاهاش و دست میزدم دست خودم میسوخت به هر حال من استامینوفن دادم و دست و پاشو شستم چون معمولا خودش ۳۵ تا ۳۶ هست

نه گلی نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان فرهان😌 مامان فرهان😌 ۷ ماهگی
مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری