۲ پاسخ

وای چه قدر قشنگ موهاشو بستی ماشالا
منم دوس ندارم موهای پسرم کوتاه کنم اما‌بلد نیستم ببندم ، دخترانه میشه همه ایراد میگیرن

ای جانم 🥰

سوال های مرتبط