۱ پاسخ

منم دقیقا از ۳ تا ۹ اینا اقدام بودم ده روز بعد از اولین اقدام بتا دادم صفر بود علائمیم نداشتم اما الان دوروزه ک درد تخمدان زیرشکم گرفتگی درد پا زانو و کمی کمردرد دارم ……نمیدونم کاش بارداررباشیم💔😢

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری