کمکی شیر خشک بده مگه ما مادرهایی ک شیر خشک میدیم مادر نیستیم چرا انقدر خودتون رو عذاب میدید با فکرهای بیهوده ؟؟
ادامه بده پس به همین مشقت
بخدا کسی نمیاد بهت بگه آفرین. احسنت حتی پدر بچه.....
سلامتی ات رو در نظر بگیر. زایمان خودش کم درب و داغون نمیکنه زن رو... چند سال دیگه میفهمی چی کار کردی با خودت.
منم همین فکر و میکردم
تا صبح ده بار دخترم بیدار میشه همیشه سینم تو دهنش ،هم من تا صبح ضعف میکردم ،هم دخترم سیر نمیشد و خوابش کامل نمیشد
تا 4 ماهگی به همین روال گذشت ،واقعا داشتم روانی میشدم
با کمک دکتر شب ها ۹۰ تا شیرخشک (ببلاک)که بنظرم سبکه و بیشتر بچه ها دوست دارن ،بهش دادم
و صبح که از خواب بیدار میشه ۹۰ تا همین
در طول روز شیر خودم بود تا شبببب
خداروشکر خیلی خوابش خوب شد ،منم تا صبح یکی دو بار برای شیر دادن بیدار میشدم
و انرژی بیشتری داشتم
سعی کن خودتو اذیت نکنی عزیزم همین شیرخشک هم پر از ویتامینه 😉🫂
منم همین طور هستم فاصله دور رو تار میبینم از شیر دهی هست
پس تحمل کن😶
چرا؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.