۸ پاسخ

من یک هفته یه فینگر بودم بعد چون دوقلویی بود با یکم استراحت هفته بعدش شد دو دیگه سزارین اورژانسی شدم

دوش اب گرم بگیر گرمیجات بخوراگه میتونی نزدیکی داشته باش خیلی کمک میکنن

من سربچه دومم شب دوفینگربازبودم فرداش صبح ساعت ۱۱زایمان کردم

چجوری ب من گفتن امشب برو بیمارستان بستری شو. فردا زایمان میکنی

از چهار شنبه دو فینگرم و همچنان هیچ دردی ندارم
ورزش گل مغربی و دمنوش هم استفاده میکنم

سه یا چهار روز بعد

گفتن دو فینگر یک دوسانت و نیم سه سانت بازی

من تا ۵ فینگرم رفتم ولی باز زایمان نکردم 🤧🤣

سوال های مرتبط

مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی