۳۸ هفته با آمپول فشار
من سر پسرم 39 هفته بودم پیاده روی زیاد داشتم رفتم خونه درد گرفتم رفتم بیمارستان گف دوسانتی باز پیاده روی کن بیا
اخر شب بود تودخود بیمارستان دوساعت پیاده روی کردم دردام شدید شده بود رفتم معاینه 4 سانت بستری شدم
ولی بنظرم اگ ماما همراه نداری خونه درداتو بکشی بهتره بعد برب بیمارستان
من که نداشتم تجربشو اما میگن پیاده روی خوبه
از پله بالا پایین رفتن خوبه
ورزش اسکات خوبه
در مورد یه شیاف هم شنیدم میگن خوبه
بله بگین منم بدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.