حالت تهوع تو ۳۳هفته خطرناکه

۳ پاسخ

میگن نشونه فشار بالاست ولی من فشارم نرماله همچنان تهوع دارم و بالا میارم
از اول باهام بوده

نه من تا اخرش داشتم

ن اخه منم هنوز بالا میارممم

سوال های مرتبط

مامان شیرین بیان🩵 مامان شیرین بیان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان بی نام مامان بی نام روزهای ابتدایی تولد
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی