۱۴ پاسخ

به نام خدا فقط شیر سینه

به نام خدا با کتک🤣🤣🤣

فقط رو پا

توو بغلم شیر میدم بهش شیرش و کامل خورد تموم شد میذارمش آروم سره جاش می‌خوابه تا صبح

شیر سینه مگه مدل دیگه ای میخوابن🥲🙁

لامپ خاموش بشه…باباش حتما خواب باشه…میره یکم دور میزنه اذیت میکنه بعد میاد سرش میزاره رو بالشتم میخوابه…حالا بعضی وقتا این پروسه ۵دقه طول میکشه بعضی وقتا یک ساعت

با تهدید 🤣🤣

شیر میدم چشاش رف تو خواب بغل میکنم بعد خوابش برد میزارمش رو پام دماغشا میگیرم بعد میزارش روتخت

گاهی مستقل گاهی روی پا گاهی با ماشین بستگی ب دندون مبارکش داره 😐🤣

به نام خدا با بدبختی

كنارش دراز ميكشم خودش هي غلت ميزنه بعد ميخوابه

میاد بغلم باهم شعر میخونیم صدا حیوونارو در میاریم بعد میبینم چشاش داره میره لالایی میخونم میخابه

رو پااا

گاهی رو پا ... گاهی مثل الان بغل میکنم راه میرم

سوال های مرتبط

مامان آلپای مامان آلپای ۱۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان شاهان و ایهان مامان شاهان و ایهان ۲ سالگی
مامان شاهان و ایهان مامان شاهان و ایهان ۲ سالگی