خانوما هیچ اسمی ب دلم نمیشینه چیکار کنم🙁🙁☹️☹️

۱۸ پاسخ

من که انتخاب برام راحته تا مادرم گفت اگه دخترشد بزار همراز خوشم اومد گفتم باشه دیگم دنبال هیچ اسمی نگشتم اگه پسرم‌پیشد اسمشو انتخاب کرده بودم کلا زیاد دنبالش باشی انتخاب سخت میشه

منمممم

منم منم😩

وقتی اسم خودشو پیدا کنی به دلت میشینه، منم برا دخترم یهویی اسم نور به دلم افتاد و دیگههههه هیچ اسمی رو به اون اندازه نپسندیدم.

منم انتخاب نکردم 😥

منمممممم🥲فقط امیدوارم بعدا خوشش بیاد 🥲

منم همینطور

هم دردیم🫠

منم همینطور هیچ اسمی به دلم نمیشینه

واقعا انتخاب اسم خیلی سخته😩

وایییییی منم

منم مثل خودتم واااااااااای

منم همینطور 🥲

منم همینطور🥲

واااقعا انتخاب اسم خیلی خیلی سخته

پسرعموی منو هفته ی اول تولدش کلا نینی صدا میزدیم
چون هنوز به نتیجه نرسیده بودن اسمشو چی بذارن😂

من که ۵ هفته ام بود اسم به دلم نشست تمام

خیلی سخته انتخاب اسم
هنوزم من شک دارم اسمش خوبه ، بعدا خوشش میاد؟

سوال های مرتبط

مامان خرسی مامان خرسی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلوین 🤍🐣 مامان دلوین 🤍🐣 ۸ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری