هیچ اسمی به دلم نمیشینه چی بذارم آخه

۱۰ پاسخ

فرشاد
فرزین
فرهاد
فربود

هر اسمی ک صدا کردن و معنیش ب دلت میشینه
من بچه اولمو سر معنیش خیلی خوشم اومد
بنیامین گذاشتم
یعنی پسر دست راست من🥰

منم بااین مشکل مواجه هستم😅

منممم😮‍💨

آرسام.مهرسام.مانیار.سامیار ازنظرم خیلی قشنگن

منم 😅😅😅بین دیان ،دایان ،باراد ،ماندم

کمک😱😱😱

واقعا خیلی سخته

دقیقا منم نمیدونم چی بزارم
انگار اسم ها اصلا قشنگ نیستن

😢منم.

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی🤰🍼 مامان نی نی🤰🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پرنساوداداشی مامان پرنساوداداشی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🩵Marshmalo مامان 🩵Marshmalo هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری