ای ار که رفلاکسیه
من نان معمولی میدم
والا دختر دخترخالم از اول تولدش ببلاک ای ار خورده ماشااله الان که ۱۱ماهشه ۱۴کیلو هستش
اصلا وزن دهی ندارن ای ار ها
خصوصا نان ای ار
برای دختر من تو دوماه فقط نیم کیلو وزن دهی داشت
نمودار رشدش رفت زیر خط سبز
انداختمش دور اصلا
نان کلا وزن دهی داره. ar مدل مناسب بچه های رفلاکسیه. ربطی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.