دوستان کی می‌تونه جواب آزمایشمو تفسیر کنه

تصویر
۲ پاسخ

نه ندادم گفت اگه جواب این خوب باشه نیازی نیست سلفری بدم

سلام عزیزم عدد مام وپاپ مثل من بالاس ولی نگران نباش خداروشکر نتیجه نهایی ریسک کم زده به دکترتم نشون بده

سوال های مرتبط

مامان ❤️🩷دِلوان❤️🩷 مامان ❤️🩷دِلوان❤️🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان علی اکبر💙🩵 مامان علی اکبر💙🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سوگند خانم مامان سوگند خانم روزهای ابتدایی تولد
مامان عرفان مامان عرفان هفته بیست‌وپنجم بارداری