خانما به پهلوی راست بخوابم به بچه فشار میاد؟؟

۲ پاسخ

ن بابا میگن ب پهلویی چپ بیشتر بخاب بخاطر اسید معده میگن و طاق باز میگن زیاد نخاب بخاطر بند ناف نوزاد

نه بابا

سوال های مرتبط