بنظرتون رفلاکس پنهان تا چند ماهگی طول میکشه؟

۵ پاسخ

دخترمن تازه بدترشده دیگه دکترداروداددیشب

تا بعد از شش ماهگی خوب نمیشه

کاشکی میدونستم😭

کاشکی منم میدونستم بچم داغونه
ایقد دماغش کیپه میگم الانه خفه شه
هر چی قطره میزنم خالی میکنم هیچی ب هیچی😓

پسرمنم خیلی اذیته😢🥺

سوال های مرتبط

مامان نوقول نوباتوم مامان نوقول نوباتوم ۱۴ ماهگی