۲ پاسخ

عزیزم اگر بچه ت رفلاکس شدید داره با مشورت دکتر غذای کمکی رو شروع کن برای بچه های رفلاکسی از ۴ ماه شروع میکنن

وقتی غذا بخورن بهتر میشه ینی از۶ به بعد. تا یکسالگی هم کامل خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان باران🩷👧🏻 مامان باران🩷👧🏻 ۱۰ ماهگی
مامان هانا🩷 مامان هانا🩷 ۱۰ ماهگی
مامان امیرعلی و الینا مامان امیرعلی و الینا ۵ ماهگی
مامان نوقول نوباتوم مامان نوقول نوباتوم ۱۴ ماهگی