عزیزان رفلاکس چند ماهگی تموم میشه؟

۴ پاسخ

از زمانی که بتونه بشینه بهتر میشه

والا ما هم نفهمیدیم بهتره شده ولی تموم نه

تا ۲ سالگی ولی ۶ ماهگی بهتر میشه

از۶ ماه بهتر میشه ولی تادوسالگی ادامه داره

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین ۱ سالگی