۱۱ پاسخ

چند هفته میشی اون موقع ؟

منم طبیعی 3/10زده ولی کاش زودتر بشه خسته شدم

من ۳/۵ تاریخ زایمانه ایشالله و به قدری استرس دارم که غیر قابل بیانه😫😫😫

من ان شالله🥹

چن هفته میشی ۳/۳ من سی هفت هفته و سه روز میشم میخوام بگم اون تا یخ باشه؟؟

من ۳/۶ تاریخ داده بهم طبیعی

🥺2/27

من نمی‌دونم کی میشه ولی تا 11خرداد فرصت زایمان دارم
تولد شوهرم 3خردادِ دیگه ببینیم خدا چی پیش میاره😅

منم فک کنم همون حدودا باشه
اره استرسم زیاد🥲😂

من واس طبیعی اون تاریخ گفتن
ولی هفته آینده میرم سزارین میشم، شایدم همین هفته ،
دردای متفرقه زیاد دارم ،

من ۲/۳۱ برام تاریخ زده خیلی استرس دارم روزا هم تند تند میگذره نمیدونم چم شده

سوال های مرتبط

مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان 🧿رادمهر مامان 🧿رادمهر هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد