چند هفته میشی اون موقع ؟
منم طبیعی 3/10زده ولی کاش زودتر بشه خسته شدم
من ۳/۵ تاریخ زایمانه ایشالله و به قدری استرس دارم که غیر قابل بیانه😫😫😫
من ان شالله🥹
چن هفته میشی ۳/۳ من سی هفت هفته و سه روز میشم میخوام بگم اون تا یخ باشه؟؟
من ۳/۶ تاریخ داده بهم طبیعی
🥺2/27
من نمیدونم کی میشه ولی تا 11خرداد فرصت زایمان دارم
تولد شوهرم 3خردادِ دیگه ببینیم خدا چی پیش میاره😅
منم فک کنم همون حدودا باشه
اره استرسم زیاد🥲😂
من واس طبیعی اون تاریخ گفتن
ولی هفته آینده میرم سزارین میشم، شایدم همین هفته ،
دردای متفرقه زیاد دارم ،
من ۲/۳۱ برام تاریخ زده خیلی استرس دارم روزا هم تند تند میگذره نمیدونم چم شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.