۷ پاسخ

ااا منم هرچی طبقه بالاش میذارم یخ میزنه طبقات پایین بهترن یعنی واس ماهم خراب شده؟

ببخشید خانمی یخچال و فریز رو تو چه درجه ای میزارید

مدیریت بحرانتو جیگر🤣❤️

نوش جونتون،متاسفانه یجوری شده خدای ناکرده چیزی خراب بشه نمیتونی جایگزینش کنی وبایدهرجورشده تعمیرکنی اونم اگه قطعه پیدابشه

ماشاالله ب این مامان پر انرژیی خوشگل خوشگلا🫀😍😍

نوش جونتون

خداروشکر نوش جونتون عزیزم

سوال های مرتبط

مامان کاربرر مامان کاربرر ۱۷ ماهگی
خاهشا بخونید خیلی وقت پیش بچم یه دعوای بد دید و پلکش شروع کرد به پریدن دو یه روزی اینطوری بود خوب شد دکتر گفت تیکه استرس بگیره بترسه عصبی بشه با همونطوری میشه پلکش محکم تر از اون یکی بسته میشه خداروشکر بهتره یعنی دعوا نبینه اینا خوبه چند روز به عید دیدم همون چشمش انگار درشت تر از اون یکیه بردمش چشم پزشکی ک دکتر خیییلی معروفیه توی شهرمون بینایی سنجی هم نبردم تاحالا گفتم بهش بگم همه رو خلاصه با دوتا دستگاه چشماش رو دید یخ چراغ قوه گرفت بهش میگفت نگاه کن اینا گفت خوبه ن عینک میخاد ن دارو و ن مراجعه مجدد بعد از اون روز هی من نگام به چشمش هست حس میکنم گاهی وقتا درشت تر از اون یکی میشه همین رو هم به دکتر گفتم گفت چشاش سالمه حالا پست قبلم ببینید عکس گذاشتم نمیدونم حساس شدم یا چی بخدا میترسم ناشکری کنم ....
خدایی نکرده مشکلی بود دکتر متوجه نمیشد؟مثلا اگر فشاری چیزی روی چشمش بود؟ببینید خاهش میکنم قبلیمو از بس کسی جواب نمیده سنشو کم کرده بودم😑🥲🥺