ااا منم هرچی طبقه بالاش میذارم یخ میزنه طبقات پایین بهترن یعنی واس ماهم خراب شده؟
ببخشید خانمی یخچال و فریز رو تو چه درجه ای میزارید
مدیریت بحرانتو جیگر🤣❤️
نوش جونتون،متاسفانه یجوری شده خدای ناکرده چیزی خراب بشه نمیتونی جایگزینش کنی وبایدهرجورشده تعمیرکنی اونم اگه قطعه پیدابشه
ماشاالله ب این مامان پر انرژیی خوشگل خوشگلا🫀😍😍
نوش جونتون
خداروشکر نوش جونتون عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.