دقیقا کجاش مینویسه ریسک پایین؟
اینهمه استرس واسه چیه عزیزم 🫠🫠🫠
خوبه عزیز بچه ت دختره؟
نرماله
عزیزم آزمایشت خوبه خداروشکر 🤲✨ ریسکات خیلی پایینه کاملا نرمال و طبیعیه
برا منم همینجوری بود دکتر گفت خوبه
عزیزم خوبه ازمایشت ولی سعی کن اینجور چیزارو اینجا نزاری یسریا بلد نیستن همینجور الکی میان بهت استرس میدن اگه مشکلی داشت تو همون ازمایشگاه بهت پیشنهاد سلفری میدادن اما بنظرم خوبه چون نوشته ریسک پایین یعنی اوکیه
اینم دومیش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.