۵ پاسخ

من اپتامیل میدادم بعد بچم رفلامسی که شد ببلاک arدادم مخصوص رفلاکسی هابود بعد 7ماه که رفلاکسش خوب شد اپتامیل دادم میگفتن مثل شیر مادر هست یبوست نبود باهاش وزنش خوب بود سبک بود بهش میساخت

اپتامیل میگن دارویی که نباید به بچه داد یه خانومه پرستار بود اینجا مبگفت ندین بدون تجویز نان وببلاک مجازه دادنش برای نوزاد اما اپتامیل باید دکتر تجویز کنه

بستگی داره کدوم شیرخشک به بچه ات بسازه..من برای پسرم پنج تا شیرخشک عوض کردم تا یکیش بهش ساخت

میگن آپتامیل پرو خوبه

دکتر بنویسه بهتره

سوال های مرتبط

مامان برهان کوچولو🩵 مامان برهان کوچولو🩵 ۱۳ ماهگی
مامان آریا۵سال وآنیا مامان آریا۵سال وآنیا ۶ ماهگی