۷ پاسخ

تو این تایمی ک برات مونده تا زایمان روزانه 2تا سفیده تخم مرغ، شیرموز، پسته بادام درختی فندق روزی 7تا بخور، خیلی وزن میده. اگرم دیابت نداری بستنی بخور.

عالیه جان🧿

میخام اسم پسرم بزارم اورهان بنظرتون قشنگع

سلام خوبین من ۳۳هفته رفتم وزنش ۲۳۰۰بود خوب بود

به نظرم خیلی وزن نرمالیه.من ۳۸ ۳۵۰۰ بود.فک کنم اگه دیر به دنیا بیاد تا ۴ بره.و اذیت کنندس برای زایمان

به نظرم عالیه

خوبه عزیزم تقریبا بچه منم ۳۸ تمام همین بود گفت ۳۱۰۰ وزن

سوال های مرتبط

مامان تیام فسقلی🍼🧸 مامان تیام فسقلی🍼🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهیار مامان مهیار هفته سی‌ونهم بارداری
مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی