وااااا اصلا ربطی نداره اصلا از یه مقداری کمتر باشه میفرستن امینوسنتز الان بری ک هفتت بالاتره تیغه بینی بزرگتر شده
برای دخترم ۵.۳ بود زیر ۴ میگن خوب نیست البته بوده زیر ۴ که سالم باشن
نه برای پسر من ۵ و خورده ای هست اتفاقا بینی خودم و شوهرم و اطرافیان خیلی کوچیکه یعنی حتما به خودمون میره اونم احتمالا بینی اش کوچیکه
برا منم دقیق همین طوره من خودم دماغم باریک و کوچیکه حتما بچه هم یا به تو رفته یا به باباش
اینم بگم دکترم گفت عدد ان بی مهم نیست فقط بنویسه روئیت شد کافیه
(ولی عدد انتی مهمه)
نه بابا برای پسر من ۶.۲ بود 😅
نه کوچیکه عزیزم دکترت دید؟؟ منم از همین گهواره فهمیدم هرچی کمتر باشه بینی کوچولوتره 🥰 دکترا هیچی نمیگن که بهمون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.