واااا به چه چیزایی دقت میکنید😂
ملت دورازجون شماها با سندرم های مختلف دست و پنجه نرم میکنن شما درگیر یه تیغه بینی که معلومم نیست دقیقه یا نه شدین🫠
اون برای بررسی اوتیسم هستش ن اندازه بینی بعدتولد
چرا انقدر به چیزای بی اهمیت .اهمیت میدین آخه 😂
من ۵.۶۲زده یعنی زیاده؟
عزیزم بچه بزرگ شده قرار نیست تیغه بینی همون اندازه قبلی بمونه متناسب با رشدش رشد میکنه
من انومالی ۵.۶ بود
برای نی نی من توی سونو آنومالی توی ۱۹ و خرده ای هفته ۵.۲۹ بود عدد NB
ینی الان دماغ نی نی کوچولو یا بزرگ ؟
عزیز شاید دیرتر رفتی آنومالی اینم هست نگران نباش 😂❤️
آخه اتفاقا دکتر گفت دماغش عملی یه خرج عمل جلو افتادند
من نمیدونستم ربطی به اندازه تیغه بینی داره😂
برا من آنومالی 5/7 الان ینی بینی دختر من کوچولو ؟🥲
مال من زده 2.6 دکتر میگفت دماغش فرانسویی به تو نرفته به کی رفته این بچت گفتم به باباش
برا این بارداریم زده ۶
برا پسرمم زده ۶.۴ یکم بزرگه تنش سلامت
واسه من انومالی ۴.۹ بود نوشته بود طبیعی یعنی کوچولوعه بینیش؟😂🫠
مال من انومالی ۷/۸ بود عزیزم🤣
خب بالاخره بچه بزرگ میشه دیگه انتظار نداشتی که ۴ بمونن
برای من ۴/۳ NB
یعنی دماغش بزرگه ؟
برا من فقط زده ok
من انومالی 6بود
ببین زده 7تو انومالی اینجوری نوشته میشه
برای منو انتی زده ۲
برا من دو بود🙁🙁یعنی بینیش کوشولوی؟؟؟
من ننوشته برام
برا من ۵بود دکتر گف بینیه دخترت یکم بزرگه😂
پس چرا من ندیدم بزنه تو سونو ☹️
تیغه بینی رو چی مینویسن تو سونوگرافی ها؟؟؟
بله😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.