خانما پستونک هم بگیرم یا لازم نیست فعلا؟

۹ پاسخ

دخترمن ازاول گرفت

یه دونه رو حتما بگیر
مارک خوب هم بگیر
از بیمارستان هم نده
بزار حسابی سینتو که گرفت و قدرت مکیدن پیدا کرد برای خواب شبش ازش استفاده کن

بگیر ولی از تو همون بیمارستان بده بهش هرچی هم داد بیرون بازم بکن تو دهنش تا عادت کنه بگیره

بگیر حتما برا وقتی بچه ولع مکیدن داره هی شیر الکی میخوره خوبه

من یه دونه معمولی گرفتم فعلا،ولی هرجوری شده حتما پستونکیش میکنم

هزینه زیاد نکن اگر دیذی میگیره بعدش برو ی دونه مارک خوب بخر. من اونت خریدم گرون نخورد ک نخورد

یه دونه بگیر ولی خیلی هزینه نکن چون معلوم نیس که بگیره یانه

بگیر یکی احتمالات در نظر بگیر میبینی لازم بشه

یه دونه بگیر
من ک 3تا گرفتم اگه نگیره چیکار باید بکنم😆

سوال های مرتبط