۲ پاسخ

با دارم‌دو‌قلو نمیشه ک با ای وی اف میشه

شاغلی میخوای دو قلو بشه؟؟؟؟؟ چه دل بزرگی داری دختر...من موندم اقدام کنم یا نه واسه دومی چون شاغلم

سوال های مرتبط