۷ پاسخ

با شیرخشک یا شیر خودتون؟؟

عالیه وزنش ماشاءالله
برا رفلاکس پنهانش دکتر دارو داده؟

خیلی خوبه پسر من ۵ماهگی ۶۵۰۰ بود

چ شیری میخوره

ماشالله. عالیه. دخترمن۳۲۰۰الان۵/۸۰۰هم رفلاکس داره هم الرژی شیرخشک میخوذه

5150بود
تولدش 3190

از دختر من وزنش بهتر

سوال های مرتبط

مامان ✨ Dlyako✨ مامان ✨ Dlyako✨ ۷ ماهگی