عوضش باهم بزرگ میشن یجا راحت میشی
من هشت سال فاصله افتاذ کلی پشیمونم نمیتونن همبازی هم بشن
بعدم فک کن هشت سال این یکیو بزرگ کردم حالا همه چی از اول باید مراحلو طی کنم
گزینه برگشت کجاس دقیقا خخخ
من دخترم ۳ سال و نیمشه دومی به دنیا اومد خداروشکر اذیتی نداره قربونشون برم
وای نگووووو منم دومی ناخواسته بود. خیلی ناراحت شدم اولش ولی دیگ الان خیلی دوسش داریم امیدوارم امد اذیت نکنه
منم 18ماه فاصله دارند خیلی درگیرم کردن
چن سال فاصلشون
مال من دو سال و نه ماه
دیره خواهر😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.