۱۰ پاسخ

مژه ک تار ب تار و اصولی وصل میشه اصلا هیچی اخساس نمیکنی و خیلی راحته....

وای من عاشق مژه م
همیشه برای خودم مصنوعی میزارم
۳ ۴ روز راحتم
خیلی خوبه من که مشکلی باهاش ندارم

من ب مدت میذاشتم ولی به زور تحمل میکردم خیلی سنگینه حتی تار به تار و اکستنشن. یچیزی سایه میندازه همش رو چشمت

مژع خوبه ناخون بدع وایی🤣🤣🤣

من ۱۰ ساله مژه دارم و کاملا عادت کردم بهشون
نباشه دیوونه میشم😐😐

اکستنشن خیلی خوبه من چندساله میزارم و واقعا هیچی حس نمیکنم و اذیت نیستم از ریمل مسخره راحت شدم واقعا

من بدون مژه می میرم

خیلی خوبه که

منو منصرف نکن خواهر😅

دقیقا خیلی سخته
منم نمیتونم
البته اونایی که دائم میزارن عادت میکنن

سوال های مرتبط