مژه ک تار ب تار و اصولی وصل میشه اصلا هیچی اخساس نمیکنی و خیلی راحته....
وای من عاشق مژه م
همیشه برای خودم مصنوعی میزارم
۳ ۴ روز راحتم
خیلی خوبه من که مشکلی باهاش ندارم
من ب مدت میذاشتم ولی به زور تحمل میکردم خیلی سنگینه حتی تار به تار و اکستنشن. یچیزی سایه میندازه همش رو چشمت
مژع خوبه ناخون بدع وایی🤣🤣🤣
من ۱۰ ساله مژه دارم و کاملا عادت کردم بهشون
نباشه دیوونه میشم😐😐
اکستنشن خیلی خوبه من چندساله میزارم و واقعا هیچی حس نمیکنم و اذیت نیستم از ریمل مسخره راحت شدم واقعا
من بدون مژه می میرم
خیلی خوبه که
منو منصرف نکن خواهر😅
دقیقا خیلی سخته
منم نمیتونم
البته اونایی که دائم میزارن عادت میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.