۱۵ پاسخ

کرم ویتامین Aبگیر بزن زود رشد میکنه

چند سال پیش منم اینکارو کردم و مژهام دیگه رشد نکرد

در میاد منم اون اولا ک ریمو کرده بودم مث سرطانیا بودم

سریتا بگیر عالیهههه

واای یه مدت موقت میزاشتم مژه هام داغون شد اولین باری که ریمو کرده بودم افتضاح بوووووود دیگه هیچوقت نمیزارم 🥴🥴

سریتا عالیه ولی گرون هم شده جدیدا

سریتا بزن عالیه

اصلا ریمو نمیکردی میزاشتی خودش میریخت چ کاری بود

یا ابلفضل یکسال تمام کاشت بودیییی

سریتا بزن خیلی خوبه

اگر مژه نداشتی که پس چجوری برات مژه میزاشته😬احتمالا داری ولی چون عادت نداری اینجوری فکر میکنی

اره اولشه. درست میشع بعد چند ماه

مگ خودش با مواد برات جدا نکرد ؟

اولش اینجوریه

چون عادت نداری به مژه های خودت به نظرت کمه

البته ریخته ها ولی نه به اون شدت که فکر میکنی

محلول تقویت مژه سریتا برای من خیلی جواب بود
من یبار کاشت انجام دادم خودم کندمش همه مژه هام کنده شده اینو ک زدم زود دراومد

سوال های مرتبط