۳ پاسخ

از نیستاتین خیلی بهتره
من ۱ماهونیم درگیر بودم
دکتر اخر یه قرص کلوتریمازول داد فرداش ازبین رفت :/

البته ماله من پماد بود

دکتر بهم داد که به سینم بزنم
قبل شیردهی میشستم

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی