۷ پاسخ

عزیزم این واسه همه زایمان های طبیعی اتفاق میوفته وفقط برای شما نیست .اصلا هم ربطی به زور زدن شما نداره ،بدن خودش بهش زور میوفته و مدفوع میکنی یه اتفاقی که اصلا نمیتونی جلوش رو بگیری

برعکس خودشون میگن مدفوع کن راحت باش فوبیا نداشته باش

میگن نشونه خوبیه

دیگه برای زایمان طبیعی یه چیز عادیه
ماما و دکتر هم این قدر دیدن ک براشون عادیه

من موقع زایمان گفتم دکتر حس میکنم مدفوع دارم گفت راحت باش زور بدع🤣

واااای دقیقا ، خیلی از این مورد شرم زده میشم😂🤦‍♀️
یوبس باشی که بدتر اونجا باز میشی انقد زور میزنی
من خدا خدا میکنم شکمم چند روز قبلش قشنگ کار کنه که اونجا ضایع نشم🥴

طبیعی میخوای باشی؟؟

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌وششم بارداری