۵ پاسخ

اره ماهم همینو میگیم ولی خرافاته

دختر منم ۲ تا داره چیز بدی نیس ...حالا سمت ما میگن ۲تا زن میگیره😂

آره ماهم میگیم دو زنه میشه

ما میگیم دوتا زن میگیره😂😂😂

😂😂😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان هایلین مامان هایلین ۸ ماهگی