کیا دکتر تاریخ سزارین 21 زده من خیلی استرس دارم😥

۴ پاسخ

خوشبحالت من سی🥲

انشالله به سلامتی بغلش میکنی.کدوم بیمارستان میری برای زایمان

منم 20 هستم

من ۲۲
استرس نداشته باش عزیزم من زایمان دوممه
همین ک میری اتاق عمل بعد ۵ دیقه صداشو میشنوی میبینیش همه چی دیگ تموم میشه
همه دردارم بخاطر بچت تحمل میکنی عزیزم
ولی حتما پمپ درد بگیر

سوال های مرتبط

مامان آوینا🍭👒🧚🏻🎀 مامان آوینا🍭👒🧚🏻🎀 هفته سی‌ونهم بارداری