۷ پاسخ

خاهر من پسرم 2روزش بود کلی سرم زدن براش
اگر پسرت اسهال شده
سرم بزن
اصلا از سرم زدن نترس
از کم ابی بدن بچه بترس
حواست باشه دارو چی میزنن
هوشیار باش گلم
انشالله ک بلاش ب دور باشه❤

وقتی لازمه میزنن دیگه. نوزاد زردی داره تو دستگاه واسش سرم‌میزنن.

من پسرم بعد از بدنیا اومدن دوهفته بیمارستان بستری بود با اینکه وزنش پایین بود و خیلی کوچولو بود سرم میزدن بهش ،رگ هم بزور پیدا میکردن خیلی سختی کشید بمیرم براش.
شماهم روزای سختی داری اوکی به خدا انشالله زودتر خوب میشه بچه تون.

بلع،بچم شیش و نیم ماهش بود که بستری شد بخاطر اسهال

من پرستارم‌ عزیزم، به یه روزش هم زدم، درک میکنم نگرانیتون رو ولی بچه ها خیلی زود آب بدنشون رو از دست میدن و خطرناکه، برای همین به این فکر کن که به خاطر خودشه، انشالله که اذیت نمیشه عزیزم ولی خودتم حواست باشه چون شیطونن میکنن هرچی بهشون وصله

بچه۴روزه دیدم سرم زده بودن

اره قبل عید پسرم تب و اسهال شدید بود ۳ بار تو یه هفته

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی