مامانا کسی بوده تو سزارین کیست تخمدان هم در بیاره ؟

۲ پاسخ

منم فیبروم بزرگ دارم
دکتر گفت اگه نچسبیده باشه در میارم اگه چسبیده باشه دست نمیزنم چون خونریزیش زیاد میشه خطرناک میشه

من توده چربی دارم توتخمدانم قراره برام توسزارین جراحی کنه برداره

سوال های مرتبط

مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری