به من گفتن طبیعی بیار بعدن بیا برای فیبرمت. فیبرمه سه تا هست بزرگه ۹ سانته بقیش کوچیکه
منم 8میل داشتم ولی 6ماهم که شد کیسته رفت
گفت چیزی نمیشه گفت سزراین ریسکه
به گفته دکترا میشه😐 ولی راستش من فکر میکنم خب اونهمه زور و فشار باعث نمیشه کیست بترکه؟؟ من هم کیست دارم هم فیبروم میخام سزارین کنم
چ نوع کیستی داری؟؟
برای من فیبرمه دکتر گفت طبیعی بیاری خیلی به نفعت هست دوتا عمل باهم خطر زیادی داره
سزارین کن که حین سزارین کیست رو هم بردارن اینجوری خیلی بهتره وگرنه دوباره باید عمل کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.