دستورت ایراد داره حتما. من دستور کیک سیبم اصلا شیر اینا توش نداره. خمیرش خیلی سفته
حتی کیک هویجججج که رنده میزنم هم اینحوری میشهههه
بیا عزیزم دستور کیک
من که درست میکنم نه هویچ و نه سیب اینشکلی نمیشه
دستور من شیر نداره
و اینکه سیب رو حتما با یه قاشق شکر و یک قاشق مربا خوری دارچین قاطی کن بعد بریز تو موادت
یه کم سیباتو تفت بده
ارد کم میزنی
بگو میزان مواد تو تا بگم چرا اینجوری میشه
آب و شیر میریزی داخل کیکت ؟
چون خمیر کیکت شول تر بوده و سیب ها خیلی نازک باید باشن مثل اینکه پوست می گیری
من کیک هویج ک درست میکنم
هویج هارو میندازم داخل مخلوط کن با تخم مرغ کااامل پوره میشه بعد ب آرد اضافه میکنم . کیکش خیلی خوب و بافتش هم خوبه
سیب رو ولی امتحان نکردم
باید با آرد یا نشاسته ذرت یکم سیب هارو قاطی کنی
سیب هارو بنداز تو آرد یکم بمونه بعد بذار بالای کیک که ارد نذاره برن پایین
کیک داخلش خیس یا سیب؟!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.