من اصلا نفهمیدم کشید
نه آدم احساس میکنه درد داره
من دیروز کشیدم درد نداشت یه کوچولو میسوخت خیلیم استرس داشتم ولی یه ثانیه بود ،برا خیلیا اصلا درد نداره ، قبل از اینکه بری چربش کن راحت تر در میاد
اگه چسبندگی داشته باشه یکم
وگرنه درد نداره چون کلا اون دیگع ی حالت بیحسی تور داره دیگه تا آخر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.