سلام خانوما سزارینی بخیه ک بکشن درد داره؟

۴ پاسخ

من اصلا نفهمیدم کشید

نه آدم احساس می‌کنه درد داره

من دیروز کشیدم درد نداشت یه کوچولو میسوخت خیلیم استرس داشتم ولی یه ثانیه بود ،برا خیلیا اصلا درد نداره ، قبل از اینکه بری چربش کن راحت تر در میاد

اگه چسبندگی داشته باشه یکم
وگرنه درد نداره چون کلا اون دیگع ی حالت بیحسی تور داره دیگه تا آخر

سوال های مرتبط

مامان اهورا 💙 مامان اهورا 💙 ۱۵ ماهگی
مامان مَحیـــا🌼🦋 مامان مَحیـــا🌼🦋 ۱۳ ماهگی
مامان حامیم💙❄️ مامان حامیم💙❄️ ۴ ماهگی