منکه از اول تا الان زیاد خوردم
دکترم به من گفت قلوه میتونی بخوری ولی جیگر گفت از یه سیخ بیشتر نخور
منکه یه لقمه خوردم چند روز پیش
این چه هوسیه هممون داریم منکه جیگر و...به لب نمیزدم منم خیلی وقته هوس کردم ولی میترسم بخورم.متاسفانه با یکی دوتیکه هم از بیننمیره باید دلت سیر شه😂
من ک ترسیدم نخوردم تا الان فکر نکنم بخورمم دیگه
وقتی دکتر میگه ضرر حتما ضرره چون ویتامین آ خیلی زیاذی داره
عزیزم دل مشگلی نداره ولی جگر نخور اگه دختر باشه اصلا نخور مشکلات هورمونی برای اینده بچه ایجاد میکنه و سیاه میشه رنگ پوستش
تو سه ماه اول ممنوعه تو سن تو خیلی کم بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.