دلم جیگر و دل و قلوه میخواد.اشکال نداره بخورم؟؟

۷ پاسخ

منکه از اول تا الان زیاد خوردم

دکترم به من گفت قلوه میتونی بخوری ولی جیگر گفت از یه سیخ بیشتر نخور

منکه یه لقمه خوردم چند روز پیش

این چه هوسیه هممون داریم منکه جیگر و...به لب نمیزدم منم خیلی وقته هوس کردم ولی میترسم بخورم.متاسفانه با یکی دوتیکه هم از بین‌نمیره باید دلت سیر شه😂

من ک ترسیدم نخوردم تا الان فکر نکنم بخورمم دیگه
وقتی دکتر میگه ضرر حتما ضرره چون ویتامین آ خیلی زیاذی داره

عزیزم دل مشگلی نداره ولی جگر نخور اگه دختر باشه اصلا نخور مشکلات هورمونی برای اینده بچه ایجاد میکنه و سیاه میشه رنگ پوستش

تو سه ماه اول ممنوعه تو سن تو خیلی کم بخور

سوال های مرتبط

مامان آرسام 😍 مامان آرسام 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی