۵ پاسخ

نه عزیزم کلا بده.جیگر،قلوه،سفیده

همش بده

قربونت

در حد هوست بخور دیگه بالاخره بوش میاد الان دگه سیستم عصبی جنین کامل شکل گرفته و خداروشکر مشکلی نداره یه کوچولو بخور زیاد نه

یه چند مدتم نخور عزیزم.فقط در حد هوست دو سه تا بخور.من بیچاره که اصلا لب به این چیزا نمیزدم ویارشو داشتم و هلاک بودم دو دونه بخورم😑😑دکتر نزاشت گفت ویتامین آ. خیلی زیاده چند روز پیش دوتا خوردم ولی دیگه نمی چسبید

سوال های مرتبط

مامان ماهورا مامان ماهورا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان روشا خانوم💝 مامان روشا خانوم💝 هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه ی من🩷 مامان معجزه ی من🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان حلما مامان حلما ۱۰ ماهگی
مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۲ ماهگی