خوردن جیگر بده یا نه ؟؟؟

۹ پاسخ

اگه هوس کردی در حد یه لقمه بخور. زیاد نخور چون خوب نیس واسه جنین و فشارتم بالا میبره

کامل بپزه در حد ۲ ۳ تیکه اشکال نداره

زیاد نخور هوس کردی یکی دو سیخ بخور

میشه خورد حالا یک بار برایه رفع هوس یه سیخ جیگر مگه چندتا توش میزنن بخور عزیزم چیزی نمیشه نگران نباش

زیادش خوب نیست اکه هوس کردی در حد هوس یکی دو لقمه بخور

در حد چند لقمه بخور نوش جانت

بله نباید بخوری

من از دکترم پرسیدم گفت کامل پخته باشه درحد یه سیخ میتونی بخوری

اره خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان آرمان مامان آرمان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان زندگی مامان زندگی ۳ ماهگی
مامان آقا یاشار_آرشام مامان آقا یاشار_آرشام ۴ ماهگی
مامان شاهین مامان شاهین ۲ ماهگی
مامان 🩷فندوق🩷 مامان 🩷فندوق🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷آیرا🩷 مامان 🩷آیرا🩷 ۳ ماهگی
مامان فسقلی🩷 مامان فسقلی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فسقل مامان فسقل هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان Fardin👣Soheil مامان Fardin👣Soheil ۷ ماهگی
مامان خامه عسلی✨ مامان خامه عسلی✨ هفته سی‌وپنجم بارداری