میشه جیگر بخورم برای جنین بده یا نه؟

۱۰ پاسخ

زیاد خوردنش خوب نیست
ولی اونقدرا هم که میترسونن مضر نیست

عزیزم اگر حوس کردی بخور در حد کم اما قشننننننگ پخته باشه. اما سعی کن کلا زیاد نخوری

مضره...

جیگرخیلی بده میگن قسط میاره

عزیزم من دوبار خوردم و مشکلی نداشت فقط در حد چند لقمه کوچیک بخور ک هویت رفع بشه.تپ هر چیزی ک میخوری حدتعادل بذار هیچ مشکلی پیش نمیاد

دو سه تا دونه بخور اگه هوس داری

خوب نیست

من یبار خوردم

جیگر خوب نیست نخور برا بچه ظرر داره

بله بده

سوال های مرتبط

مامان حلما مامان حلما ۱۰ ماهگی
مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 ۱ ماهگی