۷ پاسخ

اتفاقا دل برای قلب خوبه

بخورگلی

بخور من تا الان چند بار خوردم در حد ی سیخ جگر نزار توی دلت بمونه اینکه میگن بده برای وقتیه ک یک کیلو جگر ی جا بخوری ی سیخ ک چیزی نیست

من عاشق دل و قلوه‌ام بعد دکترم از دو هفته پیش گفت میتونی بخوری به شرطی که کامل پخته باشه
شماهم با دکترتون یه مشورتی بکنین ولی فک نکنم ایرادی داشته باشه دیگه تو این هفته ها

والا من جگر ک اصن نخوردم قلوه دل هم دو لقمه در حد هوس تموم

جیگر تو ماه های اول خطرناکه الان کبابش خوبه پخته باشه

نه بخور

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🩵👶🏻 مامان فسقلی🩵👶🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۵ ماهگی
مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا💙🩵 مامان معجزه خدا💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان کارن🩵🥰 مامان کارن🩵🥰 هفته بیست‌وششم بارداری