👎 نه
به من دکتر گفت خیلی کم مشکلی نداره. منم خوردم خدارو شکر چیزی نشد بیشتر دل و قلوه خوردم البته
نخوری بهتره ولی از دکترت بپرس اون بهتر میدونه
دکتر من بهم گفت کاملا پخته و به اندازه بند انگشت مجازی بیشتر نباید بشه ولی من کلا نخوردم
اره کمش مجازه بخاطر ویتامین A بالایی که داره مصرف مداومش توصیه نمیشه ولی مصرف کم و کنترل شده مشکلی نداره
نه اصلا نخور
ویتامین آ بالایی داره برا جنین مضره
نه اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.