خانما میشه جیگر بخوریم ؟یان؟

۷ پاسخ

👎 نه

به من دکتر گفت خیلی کم مشکلی نداره. منم خوردم خدارو شکر چیزی نشد بیشتر دل و قلوه خوردم البته

نخوری بهتره ولی از دکترت بپرس اون بهتر میدونه

دکتر من بهم گفت کاملا پخته و به اندازه بند انگشت مجازی بیشتر نباید بشه ولی من کلا نخوردم

اره کمش مجازه بخاطر ویتامین A بالایی که داره مصرف مداومش توصیه نمیشه ولی مصرف کم و کنترل شده مشکلی نداره

نه اصلا نخور
ویتامین آ بالایی داره برا جنین مضره

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان بارانا 🩷 مامان بارانا 🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان شکوفه مامان شکوفه روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرای قشنگم💙 مامان پسرای قشنگم💙 هفته سی‌وششم بارداری