خانوما یخمک بده بخوریم؟؟

۶ پاسخ

نه بد نیست فقط رنگ طبیعی نداره

خونگی درست کن بخور
بیرونی ها مواد نگهدارنده توشه

اینقدرسردخترم خوردم که حدنداره کلن معدم با یخمک اروم میشد،اماحالامتاسفانه میریم مغازه سریخچال مغازه فقط یخمک میخواد جوری شده همه ومعتادکرده حتی بابام😂

خانوما شما عصرونه چی میخورید

وای منم میخورم

من اوایل بارداری خیلی خوردم

سوال های مرتبط

مامان علی آقا👶❤️ مامان علی آقا👶❤️ ۱ ماهگی
مامان معجزه خدا💙🩵 مامان معجزه خدا💙🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رایان 💙 مامان رایان 💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مانیار 💙 مامان مانیار 💙 ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسری مامان پسری هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پرنسس مامان پرنسس هفته بیست‌وهفتم بارداری