آب هویج خیلی بده بخوریم؟؟؟

۱۱ پاسخ

هرچیزی زیادیش ضرر داره درحد ی استکان ضرر نداره

هفته ای دوبار مجازع

من چند باری خوردم

نه س ماه اول گفتن من میخورم ایشاللع ک هیچی نیست ب حرفای الکی زیاد گوش نده هرچی دکترت میگه همون و انجام بده

فقط سه ماه اول ضرر داره بعدش نه

مگه چقدر میتونی بخوری یه لیوان چیزی نمیشه

من خیلی دلم میخواد.نمیدونم‌میش خورد تو هفته من یا ن

در حد یه استکان فکر نکنم

من خیلی خوردم منتهی هفته ای ی بار مثلا

یکم مشکلی نداره

اره عزیزم ویتامین آ زیادی داره اگه خیلی هوس کردی یه کوچولو بخور اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلانا مامان دلانا ۱۱ ماهگی
مامان ❤️هدیه خدا مامان ❤️هدیه خدا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندقی مامان فندقی روزهای ابتدایی تولد