۷ پاسخ

من از همون اول هفته ای یکی دوبار میخورم

دکتر من از ماه ۱۳ گف هروقت دلت کشید دوس داشتی در حد کم بخور منعی نداره

من که از دکتر پرسیدم
کفت هروقت هوس کردی در حد نصف لیوان نهایت یه لیوان بخور

اره گلم میتونی منم خوردم ولی کم کم بخوریهوزیادنخورهرچیزی زیادش خوب نیست مثلاالان یه لیوان بخورحالادوروزدیگه همخواستی یه لیوان چون ویتامین آخیلی بالاس

از اول میتونی بخوری ولی هفته های پایین تر خیلی کم الان میتونی بخوری

میتونی بخوری عزیزم اما زیاد روی نکن هفته ای دوتا لیوان مشکل نداره

من که خوردم چند روز پیش یه لیوان

سوال های مرتبط

مامان گیلاس😌 مامان گیلاس😌 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مانیار 💙 مامان مانیار 💙 ۴ ماهگی
مامان نیلا🫀 مامان نیلا🫀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نیلا و تو راهی مامان نیلا و تو راهی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری