سلااام،خانمیا میتونیم ازگیل بخوریم؟
خیلی هوس کردم🥴

۷ پاسخ

اره نوش جونت

زیاده روی نکن

اره ویتامین سی هم داره

اره بخور خیلیم خوبهه

اره بخور.. من گوگل خوندم برای رشد جنین هم خوبه

ارع بخور من خیلی خوردم

آره چرا نتونی

سوال های مرتبط

مامان نیلا🫀 مامان نیلا🫀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شیرین پسر🩵🩵🩵 مامان شیرین پسر🩵🩵🩵 ۲ ماهگی
مامان نخودچه مامان نخودچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد