ماست کنار ماهی میتونیم بخوریم؟

۱۳ پاسخ

نه سرده

نه عزیزم

جفتش طبعش سرده نخور

خرما بخور ماست خوب نیست دوغ هم خوب نیست

خیر نخور خرما بخور کنارش

نه سرده

چه باردار چه غیر باردار اصلا ماهی و باماست نمیخورن
با پرورده بخور

من ک دیروز خوردم و هیچیم نشد😐

درکل میگند ماست و ماهی باهم خوب نیست
برا زن باردارکه دیگه هیچی😕

نع اصلاا
زیتون و خرما بخور

نه سردیه بده

ن خیلی بده

فقط زیتون
ماست نخوریا جفتش سردیه دل درد میگیری

سوال های مرتبط

مامان پسر مامان پسر هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آروین و رادوین مامان آروین و رادوین ۳ ماهگی
مامان پارسا کوچولو💙 مامان پارسا کوچولو💙 ۵ ماهگی
مامان نخودچه مامان نخودچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان هفته سی‌وششم بارداری