تو هفته شما نداشته باشین بهتره ریسکه
اگ داشتی فقط آروم انجام بدین خیلی مراقب باشید
بهتره تا سه ماه اول رابطه نداشته باشین اما اگه دکتر منع نکرده میتونین انجام بدین
سقط داشتی جفتت پایین که نیست
باید از دکتر بپرسی اگه گفت اشکالی ندارد نداره
میگن تا سه ماه اول نداشته باشین یا بدون دخول
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.